Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Maksa Hun Balázs: Nem tudok feledni


Tanultam hinni, és
Tanultam szeretni,
Tanultam becsülni, és
Tanultam feledni.

Akartam hinni, és
Akartam szeretni,
Akartam becsülni, és
Sohasem feledni.

Hittem a mában, és
Feledtem a tegnapot,
Akartam a jövőt, és
Kerestem egy szebb napot.

Szárnyamat bontottam, és
Szeltem az egeket,
Kerestem az utamat,
De hitem rég elveszett.

Szívemet kitártam,
Oda adtam önzetlen,
Folyton csak szerettem, de
Viszonzást nem nyertem.

Nagy voltál szememben, és
Csodáltam a nagyságod,
Becsületem felrúgtad, s
Magad vagy a rabságod.

Fájt mit nekem okoztál,
Meghalt minden reményem,
Könnyet sosem hullattál, s
Feledésbe merültem.

Nem tudok hinni, és
Nem tudok szeretni,
Nem tudok becsülni, és
Nem tudok feledni.

Kecskemét, 2012. március 20.
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések