Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Asztalos Richárd: Valentin-napi vallomás

Az álmaimban te voltál
Éreztem hogy valósággá váltál
S amint megismertelek
Rájöttem egy tündérrel beszélek

Barna szemeidbe néztem
Tekintetedben azonnal elvesztem
Látom ahogy szemed csillog
A szívem ettől felragyog

Amint finom ajkad hozzám ér
A lelkem nyomban megbékél
olyan puha lágy és könnyed
A csókod függővé tett engem

Függő lettem nem tagadom
A drogom te vagy, angyalom
Minden pillanat mit velem töltesz el
A mennyekbe repít és boldogsággal tölt el

Tudom néha igaz bénázok
És talán tökéletes sem vagyok
Kérlek ezt nézd el nekem
És csókolj meg kedvesem

Egy gondolattól rettegek
Hogy egy csapásra elveszítelek
Most kaptalak csak
Érzem egy isteni ajándék vagy

Amit csak érzek
Próbáltam elmondani neked
Bár minden szó felesleges
Mert egyedül az számít hogy:
SZERETLEK

Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések