Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Páll Erika Berta: Az én történetem

Egy augusztusi délután
talált az ihlet rám.
Pici apró gyöngyvirág
két kis ökle rátalált.
Ég zengése rávette,
induljon a jövőbe.
Anyukája már várta,
hogy a csodát bejárja.
E nagy hír hallatán
ragadtam tollat jóformán.
Könnyek között a sorokat
elkezdtem írni, jó sokat.
Üdvözlő mese lett belőle,
hogy jöttét megünnepelje.
Vidám percet és könnyeket,
így szereztem kis örömet.
Minden tagom átjárta
az örömnek boldogsága.
Kiáltottam volna nagyot, de
a kezem tollat ragadott.
Így hát inkább leírtam,
mert a torkomon gombóc van.
Így történt, hogy verset írtam,
így maradtam nyughatatlan.
Ha eszembe jut egy dolog,
azonnal tollat ragadok.
Megszületik egy-egy írás,
így folytatódom hát már tovább.
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések