Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Debreceni Zoltán - A fürdőszoba titka

Böbe egy szál törölközőbe tekerte pucér testét úgy jött be a fürdőszobába. 
Én a kádban a habok között pancsoltam. 
Rám pillantott elmosolyodott és a mosdóhoz lépett. 
Az ablakon beszűrődő huncut napsugarak a mellén cikáztak. 
Mellén ragadt a szemem, tetszett neki, hogy nézem a tükörbál rám-rám pillantott. 
Észrevétlenül mögéje léptem. 
A meleg víztől felmelegedett kezemet észrevétlenül a törölközője alá csúsztattam a teste szinte sütötte a kezem. 
Böbe széttárta a karját mint aki repülni készül. A törölköző magától hullott le róla, felfedve a világnak apró kis titkokat. 

Éreztem a szívének minden dobbanását. Egyre sűrűben kezdte szendi a levegőt. 
Ahogy a kezeim a mellére fonódtak. 
A melleit óvatosan masszíroztam, olykor két ujjam közzé csíptem egyre keményedő mellbimbóját. 
A szám a nyakát kereste, először csak óvatosan csókoltam, majd enyhén bele-bele haraptam a nyakába. 
A két test remegett az izgalomtól. 

Gyengéden de határozottan magam felé fordítottam Böbét. 
Ahogy egymás szemébe néztünk elárulta, hogy mind a ketten ugyan azt a pillanatot várjuk. 
A gyengéd csókokat erősebb és erőszakosabbak követték. 
Szívtuk és haraptuk egymást. Az ajkaink már közösültek. 
A fürdőszoba a szőnyeg alig várta, hogy ráfeküdjünk. 

Az egyenletes lüktetés belepte a fürdőszobát. 
Repkedtek az angyalok. Böbe az élvezéstől ájultan nézet rám. Sírt a gyönyörtől. 
Lassan csillapodtak le az utó remegések pajkosan osontak át testünkön, mintha csak pont arra jártak volna. 
Kezeink egymásba fonódva pihentek az elfáradt testünk mellett. 
Lassan felültem és egy puszit adtam Böbe mellbimbójára. 
Mielőtt felálltam volna a verejtéktől fénylő szőnyegről. Gyengéden végig simítottam Böbe punciját felállás közben. 
Majd jó meleg zuhanyzás után bementünk aludni. 
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések