Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

24 órás versfolyam a Jókai Színházzal

24 órás versmondásra hív mindenkit a békéscsabai Jókai Színház a Költészet napja alkalmából. Április 10-én és 11-én lesz, közméltóságok, sportolók, táncművészek, színművészek, pedagógusok csatlakoztak a kezdeményezéshez, így minden félórában egy közéleti szereplő közreműködésével indul a verselés.
 
Versfesztiválra vár minden költészetet kedvelőt, versbarátot a Jókai Színház április 10-én 12 órától az Ibsen-ház udvarára, a szarvasi Cervinus Teátrummal közösen 24 órás versfolyamra hívják az érdeklődőket két helyszínen, Békéscsabán és Szarvason. Minden félórában a város egyik közméltóságának, valamint a Jókai Színház egyik művészének vezetésével indul a verselés, mely április 11-én, József Attila születésének napján, 12 órakor egy közös versmondással ér véget.
Április 10-én 11.45-kor ünnepélyes megnyitóval indul a versfolyam, melyben Fekete Péter direktor ismerteti az Ibsen-ház udvarának tavaszi és nyári programjait is, valamint az egyfelvonásos drámapályázat eredményhirdetésére is sor kerül, hivatalosan is bejelentik, hogy a beérkező 175 pályamunkából melyik az a tizenkettő, amelyet felolvasó színházi keretek között megismerhet a közönség. Amennyiben az időjárási viszonyok nem engedik meg a szabadtéri versmondást, az eseményt a Jókai Szalonban rendezik meg a szervezők.
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések