Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Péntek Tulipán: Kamaszkorom édes emléke


alig múltam
tizennégy,
romantikus este,
Balaton part,
a nád susogását
nem hallottam,
csak a szívem
dobogását,
ahogy lágyan
magadhoz húztál,
féltem is,
vágytam is rá..

feledni nem
lehet
az első csók
ízét,
kamasz
szerelemből
adtad,
tapasztalatlanul
vissza
is kaptad,
érzéki öröm
volt
ajkaink játéka,
a csillagos
égre
napot festett
átsejlő
boldogsága,
a csend is
megremegett,
szédített,
őserővel
átitatott,
remegtem
lecsukott
szemmel
karjaidban,
eltűnt
a világ,
édes remegés
futott rajtam át,
a föld felett
tűzben
lebegtem,
csókod
hajléka
lett az
örömnek,
édes volt e
csók,
s éreztem
még
többet
akarok...
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések