Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Ács Nagy Éva: Utazom

Átutazó vagyok a világok között,
testem ideiglenesen a földre költözött.
Pár évet így vagy úgy itt eltölthetek,
s aztán végleg hazatérhetek.
Haza oda hol lelkemnek volt,
s lesz igaz otthona.
Kölcsön kaptam az életet,
remélve boldogan élhetek.
S ha eljön az idő visszaadom,
örökre meg nem tarthatom.
Enyém volt addig míg itt voltam,
visszaadom, igaz nem boldogan!
Vannak kiket hátra hagyok,
nélkülük szívem lesz halott.
Átutazó vagyok,
csak itt most megálltam,
otthonra itt találtam.
Éltem boldogan, szegényen,
de a mennybe haza kell térnem.
Várnak rám, időm lejárt!
Kölcsön kaptam visszaadom,
adósa senkinek nem maradok.
Volt egy cél, egy állomás,
de a vonatom megy tovább!
Utazom!
Felhők mögött van a végálom!
Talán egyszer visszatérek,
hiszem, hogy újraélek!
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések