Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Liebe Attila: Balga angyalok

Én csak mosolygok rajtatok:
Őrült, romlásba rohanó, balga angyalok.
Nem fennhéjázó gőg szüli bennem a gondolatot,
Sem a mozdulatlanságba meredt szó, melynek rabja vagyok,
Csak a szánalom, ha látom mohóságba torzult arcotok,
Őrült, romlásba rohanó, balga angyalok:
Én csak mosolygok rajtatok.
Az égig úgy sem ér mindent tudó s magyarázó hangotok,
jöhetnek még vérben s mocsokban fürdő századok,
lehetünk több vagy kevesebb annál mi ma vagyunk,
számtalan keserűségtől keseredhet meg hadunk,
Őrült, romlásba rohanó, balga angyalok:
Én csak mosolygok rajtatok.
Keseredhet szánkban az oly édesnek hitt méz,
Elromolhat a mindenség - az egész,
Ordíthatjátok, hogy nincs Isten - mert elhagyott,
Őrült, romlásba rohanó, balga angyalok:
Én csak mosolygok rajtatok.
Mosolygok az igazak Hitével,
Mosolygok az ártatlanok kegyelmével,
Mosolygok a meghurcoltak keservével,
Mosolygok a lenézettek elnézésével,
Mosolygok a kisemmizettek mindenségével,
Mosolygok a meg nem szántak szánalmával,
Mosolygok az elfeledettek bánatával,
Mosolygok az arc nélküliek álarcával,
És mosolygok Isten Áldásával!
Mosolygok.... mert még maradt mosolyom,
Ti csak higgyetek pénzben, erőben s hatalomban,
Fürödjetek a magatoknak csinált káoszban,
Az ármány átokként zuhan majd vissza rátok,
Ha rátok nézek, csak árnyékokat látok,
S én itt lenn a porban - köszönöm, jól vagyok,
Őrült, romlásba rohanó, balga angyalok:
Én csak mosolygok rajtatok...
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések