Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Liebe Attila: Isteni áldás...

Pajkos-pici angyalok táncát,
aranyos-apró szárnyak suhogását,
kecses-becses kezed simítását,
színes-szíved szerető értem-dobbanását:
nekem hoztad, értem jöttél,
mint Isteni áldás - belém költöztél.

Rajzos-réti virágok bódító illatát,
vélt s valós világok megálmodását,
kópé kis kedvünk szárnyalását,
elmúlt emlékek feltámadását:
nekem adtad, értem születtél,
Isteni áldás volt, hogy lelkembe költöztél.

Bántó-zavaró-zajok halkulását,
a véges végtelenbe ájulását,
bambán bámuló irigy szemek elaltatását,
vak, vádló vádak feloldozását:
nekem nyújtotad, értem ébredtél,
Isteni áldás minden - minden, amit tettél.

Ördögi örökre zárt zárak felnyitását,
szánalmasan szépen hazudók kikacagását,
alkura képtelen alkuszok megalkuvását,
álmokon átívelő álmaink megálmodását:
nekem ajánlottad, értem éreztél,
Isteni áldásoddal - megáldott emberré tettél.

Régi-regéket rosszról, s gonoszról - elfeledtünk,
fura-fáradt fásultságon erőt vettünk,
bódító-boldog boldogsággá lényegültünk,
álom-puha ágyon álomba szenderültünk:
nekem adtad mindezt, értem kerested,
Isteni áldásként hoztad színtiszta szerelmed.
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések