Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Votiskyné Jakus Edit: Cím nélkül

Megismertelek egy szombat délután
És egymásba szerettünk egy hét után,
Tudtam jól, hogy Te többet érsz mindenkinél,
Szívem a kedves s szép sms-eidtől elalél.

Oly' érzéseket keltettél fel bennem,
Amiket már régen elfelejtettem.
Rád gondolok minden egyes pillanatban,
Szeretnék boldog lenni a karjaidban.

Te vigasztalsz engem, ha rossz a kedvem,
Én senkit ennyire még nem szerettem.
Megnyugtatsz, ha néha zaklatott a lelkem,
A szép szemeidben boldogságra leltem.

Féltelek téged, ha nem vagy énvelem,
Reszket a szívem, nehogy bajos essen.
Ha elveszítenélek, meghalna a szívem
És többé nem érne semmit az életem.

Egy egész életen át szeress engem,
Simogasd a kezem és legyél mellettem.
Engedd, hogy őrizhessem az álmaidat
És bearanyozhassam a napjaidat.
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések