Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Ràcz Dávid Zsolt - Vallomás II.

Rezdül a levél,
madárka szál,
Rezdül a szívem,
mert eszembe jutottál.
Eszembe jutottál
kedves művésznőm,
Nekem te maradtál
s te vagy a megfelelő.
Napfényt hoztál napjaimba,
S szikrát a szívembe,
Te vagy világosság,
s maga a szerelem.
Cupido nyila eltalált,
s szívemig jutott már.
Te vagy a nappal s az éjjel,
s számomra végzet.
Nekem te s én neked,
fellobbant szívem tüze.
Nekem te s én neked,
Érzem, szívem meleg.
Nőjön piros rózsa a kertedben,
s szerelmemet tükrözze.
Télen-nyáron éber legyen,
s figyelje hibátlan lelkedet.
Szívem tied s tied enyém,
nélküled kőzetgyűjtemény.
Szürke nap veled színes,
Nélküled élni, minek?
Ha nem lehetsz enyém, elmegyek,
s örök álomba esek.
Ha nem szeretsz, Isten veled,
ha szeretsz, akkor mindig veled leszek.
Reactions