Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Horváth Mária: Esküm a kis falumhoz

A Te kiáltásod hallom.
Hozzád szól a sóhajtásom.
Kis falumba visszavágyom.
Haza kell most nekem mennem!

Tele van a szívem, lelkem,
a fájdalom kínoz engem.
Látni kell, oly nagyon várom.
Haza kell most nekem mennem!

Édesanyám után vágyom,
ő marad az örök álmom.
Hív az égből, szólít engem.
Haza kell most nekem mennem!

Szőlős falum tied vagyok,
te vagy az én boldogságom.
Barátaim várnak engem.
Haza kell most nekem mennem!

Hegyen völgyön repül lelkem,
Te vagy igaz hű szerelmem.
Te vagy hazám itt születtem.
Haza kell most nekem mennem!

Te vagy nekem az életem.
Ha az utam feléd veszem,
már is meggyógyul a lelkem.
Haza kell most nekem mennem!

Majd, ha újra tied lettem,
itt maradok, bízhatsz bennem.
Ezt már régen eldöntöttem.
Haza kell majd újra mennem!

Nem hagylak el többé, érzem.
Tied az én szívem, lelkem.
Tied leszek életemben!
Tied leszek halálomban!

"Isten engem úgy segéljen!"
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések