Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Andrej Katalin: Bocsánat!

Tűzet gyújtottál a szívemben,
melyet nem olthat ki senki sem!
Sajnálom ha megbántottalak,
sajnálom ha úgy érzed,
hogy mellettem a boldogság elmaradt!
Bocsánatot kérek azért,
hogy próbáltalak mindentől megvédeni,
meg akartalak még a széltől is óvni!
Bocsánat ha néha túl sok voltam,
bocsánat hogy melletted önmagam voltam!
Bocsánat minden egyes lépésért,
bocsánat, hogy veled küzdöttem egy szebb életért!
Ha tehetném mindent előröl kezdenék,
talán ennyi hibát már el nem követnék!
Bocsánat azért, hogy a mindenem voltál,
hogy mindig vigyáztam amit álmodtál!
Bocsánat azért, hogy annyira féltettelek,
hogy mindennél jobban szerettelek!
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések