Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Horváth Edina: Felhők fölött

Felhők fölött mindig süt a nap,
Bár ott repülnék mindennap!
De jó lenne oly lenni, mint a madár,
Sebesen repülni, míg ahol nincs akadály.

De jó lenne oly lenni, mint a kutya,
Hűséges és szerető kis állat.
Mert a szívem az nem olyan jó,
Bárcsak állat lennék, úszna még a hajó.

A hajó, ami szeretet visz mindig,
És az ember boldog lesz, és nagyon víg.
A bűn üldöz engem, s a félelem,
De ha sas lennék, enyém lenne a győzelem.

Ezért elhatározom, oly leszek, mint sas,
Bátor és szabad szívem börtönétől,
De tudom, van segítségem, aki oly hatalmas,
Ő a Teremtő, bárcsak hű maradnék törvényétől!

A törvényétől, mi szent és igaz,
Ezáltal elmegy tőlem minden gaz.
De én ember vagyok, ki tökéletlen,
Egyedül Jézus a jó, a bűntelen!

Bűntelen minden gaztettől,
Őáltala szabad vagyok én is,
És tán repülhetnék, mint a madár,
Ha Isten óv, nem lőhet le a vadász!
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések