Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Vincz Natália: Visszatekerni

Milyen jó is volna visszatekerni.
Mindig tudni, hogy mi is volt az,
Amire éppen az előbb gondoltam.
Mindig elfelejtem.

Csak pár másodperc, néhány adat,
S a fejemben csak az űr marad.
Kiszáll minden gondolat.
Mindig elfelejtem.

Pedig ha tudnám, hogy hová tettem,
Vagy mit is akartam mondani,
Mennyivel könnyebb lenne a nap.
Mindig elfelejtem.

A tollam, a szemüveg, egy bögre kávé.
Az imént még itt volt,
Éreztem anyagát a kezemben.
Mindig elfelejtem.

A gondolat márpedig nem szalag,
Nem lehet visszatekerni.
Csak összekeverni, hogy elmémből kiejtsek dolgokat.
Mi is volt az utolsó mondat?
...
Mindig elfelejtem.

Reactions