Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Arra születtem....(Lgt & Vígszínház) Eszter dala





"A lélek öregen születik, de az idő folyamán megfiatalodik. Ez az élet komédiája. A test fiatalon születik, de megöregszik. Ez az élet tragédiája."
OSCAR WILDE
 



Arra születtem, hogy kisgyerek legyek,
s anyám mellett lassan játsszam az életet,
arra születtem, hogy felnőtt is legyek,
s megértsem a szóból azt, amit lehet,
s végül arra jöttem én a világra,
hogy elhiggyem azt, hogy nem vagyok hiába,
ah, ah, ah, ah,

Arra születtem, hogy megszeressenek,
s megszeressem én is azt, akit lehet,
arra születtem, hogy boldog is legyek
s továbbadjam egyszer az életemet,
s végül arra jöttem én a világra,
hogy belehaljak abba, hogy éltem a világban,
ah, ah, ah, ah,


Kovács Margit magyar kerámiaművész: Tragédia, komédia 1975
Vác, Csányi László körút 63., a Madách Imre Művelődési Központ épületében, a lépcsőzet bal oldalán található

Reactions