Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Parádi Richárd: Semmi sem számít!

Kerestem, kutattam,
évekbe zuhantam,
elhúzott az idő felettem,
a Valóságot kergettem...
Űztem, vadásztam
Közben sok dolgot megjártam,
adtam és kaptam,
véltem és kértem,
vacogtam, fáztam, féltem.

Megtéveszt az állapot,
elmém vetítette lapot,
tudom,
majd egyszer értékelni fogom.

Hány embert ismertem félre,
hány tükör tört már félbe,
hányszor hét az ismeretlen,
választ kérni, várni, értelmetlen.

Jövőbe se láss,
előre sírod meg ne ásd!!!
Okulj, tanulj,
szeress és érezz,
szíved csak okkal vértezd... fel!

A gond, a rossz, a bánat
csak fertőzi a tudatot.

De itt van most Ő...
Stabilan tartja agyam,
gondoskodik rólam Citalopram,
már nem félek semmitől,
mikor pedig minden összedől...
Mutatja: nem csal, nem ámít,
csak súgja halkan fülembe, hogy semmi sem számít!
Reactions