Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Elrontottuk ezt az évezredet (Minden eladó)

http://www.youtube.com/watch?v=vVqlL_92fo4




Eltűnünk, mint az utolsó metró -
Ez egy végtelen kirándulás.
Én igazán nagy csaló vagyok,
de még nem akadt igazán nagy fogás.
Ha úgy tűnik, hogy mindent szabad,
olyan elveszettnek érzed magad:
A kérdés örökre válasz marad,
a válasz örökre kérdés marad.

Minden eladó, de minden elfogyott.
Az óra körbejár, és a szavadon fogott.

Unalmas totem az oltárokon -
Az élet már fagyos és vértelen.
Nincsenek sztárok a csillagokon,
Mert az arcukra fagyott az értelem.
Nem törődöm semmivel, és mégis:
valahogy itt vagyok.
A létezés már félsiker,
és én nyomon vagyok, vagy nyomot hagyok.

Minden eladó, de minden elfogyott.
Az óra körbejár, és a szavadon fogott.

Mint eltévedt utazó érkezel -
egy rozsdás város a történelem.
Szerinte te se létezel,
és mindenki halott a környékeden.
Elrontottuk ezt az évezredet,
de nem baj, mert itt a következő...

 




Reactions