Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Szabó Norbert Puyol: Mosoly nélkül


Nem kell barát,
én egyedül is bírom.
Ha eddig kitartottam,
már muszáj lesz kibírnom.

Te nem tudsz semmit,
hisz betonból van várad,
s tudod sokan őrzik
pénzzel teli kincstárad.

Az mit jövőnek látsz,
számomra siralom.
S akármerre is keresem,
magamat nem találom.

Ne mondj olyat,
mit hamar megbánsz,
ronda, hogy barátoddal is,
ha kell csúnyán elbánsz.

Nem magamat sajnálom,
őszintén mondom, téged,
ha te így végzel,
így végzenek majd véled.

De én vagyok a hibás,
hisz én voltam mindenért.
Nekem kellett bocsánatot kérni,
minden bocsájthatatlan hibádért.

Úgy tűnik ellened,
de hidd el, veled vagyok.
Én egy barátban,
nem hinni, bízni akarok.
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések