Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Nyikos Tibor: Vérben ázva


(Nostradamus után: szabadon)

Láttam magam
Vérben ázva,
Ott feküdtem
A tűzpiros tócsában.

Testem golyók
Szaggatták széjjel,
Üreges szemekkel
Meredtem az égbe.

Láttam magam,
Hogy körbe állnak,
Idegen bakancsok
Rugdalnak a sárba.

Földet kaparnak
Az üres testemre,
Ami megszenvedte
Az eltelt éveket.

Láttalak bennetek
Ti megszálló férgek,
Ezernyi trükkel
Irtjátok e népet.

Lehet, hogy itt fekszünk
Majd mind e gödörben,
De lelkünk az itt marad
A fejetek felett!

Láttam azt is,
Hogy rettegtek ti tetvek.
Mert tudjátok jól,
Hogy eljövünk értetek.

És nem lesz kegyelem,
Se kicsinek se nagynak!
Testetek felett,
Majd tort ülnek a varjak!

Látom magam,
És látlak bennetek;
És tudom már azt is,
Hogy ti soha sem győzhettek!

Látom a jövőt,
És látom a múltat!
Mi együtt megyünk mind:
A menybe és pokolba!

2012. Április havában 15-én
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések