Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Ács Nagy Éva: Vágyam Színes Virága


Viharként vonult át szívemen
vágyam színes virága,
a benne lévő tövis nem gátolta.
Illatával jött gyógyítani,
az ott lévő sebeket
tövis nélkülivé tenni.
Mert ez a szív szakadt volt,
benn csak zavar hódolt.
Vágyaimat elfojtották a hegek,
színes virágra vágytam,
hogy gyógyítsa meg.
Próbát tett rajtam az élet,
érkezett hozzám
göröngyös szekéren.
Be volt fogva eléje
fájdalom, bánat,
velem szekerén a keserűség vágtat.
De rossz szekéren már voltam,
reménykedem, hogy
most a jót befogtam.
Végre érezni , látni szeretném
színes virágom,
szeretni én igazán vágyom.
Életem szekere remélem jobb lesz,
múlt rossz volt,
jobb lesz jövőmben!
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések