Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Palercsík László: Születésnapodra

Fogy az idő, bezár egy évet,
Elkeserít megint egy szívet.
Idõsebb vagy ismét egy évvel,
Életed fut, újabb reménnyel.

Talán volt néhány szép emléked,
Viszed tovább nehéz kereszted.
A sors mér rád kemény életet,
Tõlem kapod a szeretetet.

Harminchárom év fut mögötted,
Ki tudja mennyi van elõtted?
Elhagyott hamar egy új vándor,
De a vágy felold, hozzám sodor.

Lángoló csillagfény vagy nekem,
Távolból felgyulladt szerelem.
Most feszít egy szó, jelet adok,
Bárki elhagyhat, én maradok.

Bennem a Hited és Reményed,
Lelkem tükrözi az életed.
Te vagy a Szerelem Virága,
Nekem nyílsz ki minden tavaszra.

Én ismerem minden bánatod,
Lelkemben õrzöm a nagy titkod.
Ne sírj, álmod valóra válhat,
A sors keze új reményt adhat.

Én vagyok a hûség jelképe,
Lelkednek mindig tiszta fénye,
És mégis más ez a ragyogás,
Egy csillogó fénybõl a vonzás.

Különös fény a szemedben ég,
Szép sugarában lelkem elég.
Hiszem, hogy boldog leszel Te még,
Fölötted is kitisztul az ég.

Fogadj el hát, hisz benned élek,
Vigyázok rád, amíg csak élek.
Hisz tudod jól, Neked létezek,
Érzed, hogy mennyire szeretlek.

Fogy az idõ, bezár egy évet,
Elkeserít megint egy szívet.
Idõsebb vagy ismét egy évvel,
Életed fut újabb reménnyel.
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések