Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Palercsík László: Névnapodra

Bárhol létezel, én elérlek Téged,
Elviszem hozzád, minden szép reményed,
S vigaszként nyújtom feléd a két kezem,
Hogy lelkedben érezzem az életem.

Titokzatos szemeid egy fényképrõl,
Majd mindent elárulnak életedrõl,
S én keresem rejtõzködõ szívedet,
Hogy megértsem titokzatos lelkedet.

A lelkem mélyén együtt érzek veled,
Ezerszer is megérintem a szíved.
Szívembe zárva, és így átölelve,
Alapot raknék le egy új életre.

Angyalok szárnyain suhannék hozzád,
Ha nekem egy nap a szívedet adnád.
Lelkem lelkeddel egy lélekké válik,
Ha a szíved is szeretetre vágyik.

Bárhol létezel, én elérlek Téged,
Elviszem hozzád minden szép reményed,
S vigaszként nyújtod felém a két kezed,
Hogy lelkemben érezzed az életed.

Ajándék e vers, névnapodra Neked,
Szépítse meg kicsit a Te életed!
Boldog Névnapot kívánok én Neked,
Váljon valóra minden szép reményed!
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések