Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Gecse Lászlóné: Ha Elmegyek

Az én anyukám a legjobb,
Azt hittem majd őrá hasonlítok,
ez volt régen minden vágyam,
de valahol elhibáztam,
Édesanyám volt a minta képem,
de nem érem utól, ezt nem értem!?
Vidám volt, gyönyörű és nagyon szerető,
nincs is más ki ennyire szerethető,
gyermek voltam mikor édesanyám elhagyott,
de Édesanyám halála hagyott mélyebb nyomot,
öt szép gyermeket nevelt,
jóban, rosszban, szeretetben,
van tizenegy csodálatos unokám,
kérem a Jóistent vigyázzon rá!
nekem már nincs túl sok hátra,
nagyon hívnak odaátra,
gyermekeim, unokáim, egy a kérésem!
ha néha rossz voltam felejtsétek el nékem,
tiszta szívből szeretlek benneteket,
szavakkal ezt kimondani nem is lehet,
Férjem ki sok sok évet velem töltöttél,
Élj boldogan! Engedem hogy újra nősüljél,
Vejeim rátok is nagyon büszke vagyok!
Hisz nektek mindig első a családotok,
Végül kicsi lányom tőled veszek búccsút,
hosszabb időt veled nem adott a jó sors,
fény vagy az életemben, egy földi angyal,
élj boldogan, szeretetben ha majd itthagylak,
ez az élet nem jó, nekem már csak kín,
de várnak rám, sok jó rokon hív,
ne sírjatok gyermekeim nem érdemlem meg,
ti nálam sokkal jobb szülők legyetek,
Barátaim legvégül tőletek is búcsút veszek,
Higgyétek el titeket si nagyon szerettelek!
Öreg napjaimba sok szépet hoztatok,
legyetek mindannyian nagyon boldogok!
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések