Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Gránicz Gábor: Vég és kezdet

Véget ért a hosszú, kínnal telt szenvedés,
Rájöttem, eddig a magam útjában álltam,
Megnyílt előttem az élet nagy kapuja és
Arra indulok, hol korábban sosem jártam…

Vágytam már nagyon ezt a pillanatot,
Most elérkezett, nem is hiszem hogy való
Elmegyek, s lezárok egy hosszú mondatot
Másként száll már a tiszta éterben a szó!

Azt hittem tán soha nem érem meg,
Nem sejlett fény az alagút végén,
Csak egyre gyűlt szívemen sok-sok heg,
Reménytelenül vártam hajómra a révnél.

Kifutott hát és most sodródom a tengeren,
Nem látom még tisztán a horizontot,
De hamarosan a kormány a kezemben
S elsodrok mindent, mi eddig lelket rombolt.

Tudom, jön még vihar, hullámok sora
Hánykolódik még a hajó zord vizeken
De nem fogom feladni, nem én, soha!
Csak erősödnöm kell még igaz hitemben.

A végső cél a legfontosabb…
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések