Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Átyim Lászlóné Hájer Gyöngyi: Kicsit megnyugodtam

Amit velem ő tett,
Feledni soha nem fogom
A bánatot a szívemből
Kitépni soha nem fogom

Azzal,hogy megcsalt,
Megsebezte a szívem
Egy sebzett szívvel
Szeretni már úgy nem lehet.

Bocsánatot kért tőlem,
Bevallotta,hogy mit tett,
Azt mondta,imád és szeret,
S,hogy többet ilyet nem tesz

Ahhoz,hogy újra bízzak benne,
Kevés csak a bocsánatkérés,
Bizonyítsa be,hogy engem szeret,
Nem lesz több ilyen félrelépés.

Mert én őt nagyon szeretem,
Amióta csak megismertem,
27 év hosszú idő,
Oly könnyen el nem engedem

Ha kell ütök és ölök érte
Nem hagyom,hogy tőlem
Bárki is elvegye a jövőbe
Mert annak keserves lesz az élete!!!
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések