Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Kádár Valéria - Pest Megye

Várom Pest Megyei alkotótársaim műveit, az arspoeticaversklub@gmail.com e-mail címre.


20 éve írok verseket. Az írást 11 évesen érzelmeim titkos kinyilatkoztatására használtam. 

Kamaszkori szerelmek, vágyak, kudarcok könnyedebb megélésének eszközeként. 2012 októberében jelent meg első verses kötetem „Ne nézz többé vissza” címmel. 

Ugyanebben az évben jelent meg „Angel” című kisregényem is. A lelkem szárnyal, mert nagyon szerencsés vagyok. 

Családom támogat a kibontakozásban. Nem csak verselek és írok, három éve a tárnoki Gaudium kórus tagjaként énekelek szoprán szólamban. A kórus 2013 júniusában, a vegyes kamarakórus kategóriában elnyerte a dicséretes aranyfokozatot. Lassan a kórus mottójává válik: "Boldog, aki énekel". 

Érzelmeim kifejezésére több lehetőségem van... így vált teljessé az életem. 2013 júniusától vezetem az Ars Poetica Vers és Művészeti klubot. Mottóm: "A kudarcaid után zsinórban jönnek a jó lapok, ne a múltban élj, inkább a mából építs holnapot!" 2013 októberében jelent meg legújabb könyvem „Meztelen szavak” címmel. November óta a Mensworld online magazin cikkírója vagyok.


Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések