Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Vilhelem Margareta - Vágytam

Vágytam repülni réteken keresztül,
vágytam ölelni szerelmet, szabadot,
vágytam karjaimmal ölelni vad álmot,
vágytam letörölni könnyes csókjaidat,
vágytam.

Az öröm nem magános, száll a légben,
a gond magánosabb, ott van szívedben,
vágytam visszaidézni csókjaid ízét,
visszahozni szerelmed emlékét,
vágytam.

Tépődtem gondokon, mik utamban álltak,
vágytam kitárni szárnyaim, mik szálltak,
beleöleltem az egész nagy Világba, hogy
megkaphassalak, és szárnyakat adhassak,
vágytam.

Bár szerelmed csintalan, bűnös kéj,
magadba zárva oly nagyon kevély,
vágytam behatolni szívednek mélyére,
szikrát csiholni szívednek tüzére, de
csak vágytam.

Reactions