Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Szente B. Levente: Valaki közeledik

(a Sárga folyosó naplójából)

Fehér égben, kék köntösben
Enyém lehetsz, ha szabadnak sosem hagysz.
S tudod, hogy nem démon, nem ember,
Képzeletben nekem angyal vagy.

Sosem hittem badarságban.
Rút álom, ha éjszakánként lázasan elém tárult,
Mégis: ezerszer is imádkozni kedvem támadt.
Látomások mélyéről jöttem, és csakis én,
Én vagyok az, ki odabentről szemedbe bámul.

Igen. Néha csodákban hiszek.
Apró csusszanásokba, izgő-mozgó,
Szíven, szemen, szájban lélegző,
Magát ritkán mutató létezésben,
Mi átfut testemen, végül érdes tenyeremen,
S ujjaimban megáll, elcsitul, tán elalszik kicsit.
Te pedig őrt állsz felettem: egyedül nekem.

Magam sem értem mi történik.
Démonok, angyalok támadnak, agyamban kaparnak,
Saját hangommal vadul marakodnak.
Kívül-belül ők vannak.
Nézem őket, hallgatok: valaki közeledik.
Reactions