Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

West Zsolt: Évköszöntő


- Telik az idő, múlnak az évek
- Nem mondom! gyorsan elmúlik az Élet
- Mik maradnak meg bennünk! csak a képek?
- Az emberek szép, és rossz emlékekkel innen kilépnek.

- Egyszer vége lesz mindennek Új világba lépünk
- Nem marad semmi csak néhány Régi képünk
- De még van egy kis Időnk hátra
- Nagyon Hiányzol már ma

- Úgy érzem az élet üres
- És mivel nem vagyok én füves
- Nem feledek el dolgokat csak úgy
- Nem vagyok én joghurt, natúr.

- Mindenki csinál kisebb-nagyobb hibákat
- Valaki megiszik nagy mennyiségű piákat
- Mások meg megcsalják kedvesük mással
- Nem válaszolunk mindenre "fákk"-kal

- Tudom, hogy sokszor hülyén viselkedtem
- De nagyon megbántam hidd el nekem
- Nem tudom, hogy tehetném jóvá
- Nem akartalak én Téged tenni lóvá
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések