Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Maksa Hun Balázs: Kövezzetek meg


Halott az ember, s halott annak,
Minden szava, de birkák
Közt is hang vagyok, hát
Kövezzetek meg mostan.

Nem alkuszom, nem én soha,
Ti birkái a nemzetnek, s
Kolompoljatok csak némán, sorban, s
Kövezzetek mostan engem.

Zsarnok volt a hatalmatok, s
Titkon mind hőbörögtetek, de
Én ki a haragnak szót adott…
Mostan kövezzetek meg.

Annyian, de annyian, mondtátok
Az érvetek, s most, hogy végre
Tenni kéne, elfogyott a hangotok, hát
Kövezzetek mostan engem.

Jóhiszemmel kiálltam, az élet
Szutykos színpadára, de a darabot, ím,
Már Egyedül játszom én, s
Engem kövezzetek mostan.

Eleinte roskadt volt a színpad, s
Most kényelmesen elférek, díszlete
Az élet, s játékosa az ember
Engem mostan kövezzetek meg.

Kecskemét, 2012. április 1.
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések