Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Torday Bigi: Tűztánc

Ha parázs vagyok is,
ha kormos kémények alatt
szunnyadok,
én akkor is:
a Tűz vagyok!
Szelet várok.
Viharok, jöjjetek!
Lobogjak!
Láng legyek!
Legyek zászló!
Kéményed mellé is
tűz-heted...
De füstös kéményed
koromtól
tisztítsd meg!
Tűz! Égess!
Zászló! Lobogj!
Dal! Dalolj!
Nyelvem is van,
torkom is van,
zenghetek!
" Tavaszi szél vizet áraszt... "
Szél vagyok!
Áraszthatok!
Lelkemből született
dalokkal borítok
erdőket, réteket,
dalolok!
Legyek nyelvetek, hogy szóljatok!
Torkotok, hogy üvöltsetek!
Csőrötök, a kemény, mi veri a dobot!
Legyetek hegyek, hogy visszhangozzatok!
Dalomra táncoljatok, forogjatok!
Az őrült Tűz-táncban,
hol egymás karjában
elég
menny és pokol:
legyetek ti a Hang!
És én a Csipkebokor...
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések