Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Kerbolt Attila: Ékesítem testem

A meddő temető kilökött újra
Az ég csatornái sírnak az égen
A felhő beborít halotti leplével
Ravatalra gyűlnek mint régen

Jelölve utamat és létemet járom
Csupasz testem először díszítem
Bélyeget ütök át bőröm pólusán
Lázadó múltamat simává teszem

Siratja mindenét a rút szárazság
Koponyáján feszül a száradó bőr
Vijjogva csahol éhes hiénád hada
Marcangolja tetemem s újra megöl

Tessék itt vagyok feldíszítve már
Árva csillagomat viaszbőröm fedi
Azt hittem ez csillogva ragyogtat
De homályban állva az életet kéri

Most minden olyan szomorú lett
Életem egén sok mindent remél
Miért akarok mindettől búcsúzni?
A vidámság már is alvásában él
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések