Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Földes Olga: Tánc

E kerge és bolond világban, ámulva nézlek
szemedből tiszta fény árad, őszinte láng...
Hangod , bársonya simogat,
Bőröd bőrömhöz simul, finom igézet...
ajkunk lágy csókban összeforr...
Szeretsz engem, de jó!

Álmodtam egyszer egy rácsodálkozásról...
Minden értem volt,nekem dalolt, az éj,
velem táncolt a hold.
Lámpásaim a csillagok voltak,
nem érdekelt,
hogy mi lesz holnap...

Az volt ilyen, az az álom,
pedig magam voltam, halott csillagok között
Most itt vagy. Meztelen testünk összeforr
és táncolunk, hűs takaró alatt. Vad ősi tánc,
tágra nyílt szemmel nézem az arcod
átvarázsolta a vágy, a szent akarás
szívemben dobok peregnek, fogaim
kezembe marnak, ősrobbanás...

Majd elcsitul a test, a lélek..
Kezem kezeddel összeér, kulcsolódik
a perc elolvad és most sem érdekel,
hogy mi i lesz holnap... Ketten vagyunk
Felettünk a holdlámpások között,
nevetve táncol az éj és a hold!
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések