Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Nagy Dalma: Érezni akarok!

Érezni akarok! Érezni akarok!
Hol vagy? Mond hol vagy ?
Megfogtad kezem, de nem érzem.
Belül vak vagyok, Falakat tapogatok.

Valami átlátszó pókháló fedi be szemem.
Fájt valami? már csak a heget érzem.
Hol vagy? Mond hol vagy?
Bemerevedett hangok felém nem jutnak el.

Hiába látom magam sírva, nem tudok sírni.
Jég vagyok , darabokra tört darabok,
A múlt megfagyott emlékei.
Hol vagy? Mond hol vagy?

Érezni akarok! Érezni akarok!
Agyon nyom valami,
Agyon nyom valami.
Nem tudok szeretni.

Ne fordulj el! Érezni akarok.
Testem nehéz az ürességtől.
Csak te felelsz nekem.
Érezni akarlak, de hideg vagyok.

Kérlek bocsáss meg nekem.
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések