Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Nagy Dalma: Sírást hozok, s ettől lesztek boldogok!

Én vagyok a kés a szívedbe szúrva,
Én vagyok aki a gyermeked felszabdalja,
Én hozom el a sötétséget mely szemedet elvakítja.
Nélkülem nem létezel!

Én vagyok aki elhagyja a családot,
Én vagyok aki kiskorodban mindig bántott.
Én vagyok aki fájdalomból élek.
Nélkülem nem létezel!

Egy tőről fakad minden ami él.
Fogd a kezem édes testvér.
Nélkülem nem lehetnél jobb!
Nélkülem nincs mi szépet hoz.

Koporsó után a halál új életet hoz.
Gyilkolásból élek és, mégis jót teszek.
Ha megmarad sok élet akkor én nyerek.
Nélkülem nem létezel!

Én vagyok aki lenyúzza az igazság pofáját.
Én vagyok aki ártatlant öl hogy megmentse a gyávát.
Lopok, csalok, hazudok, kislányokat csábítok.
Nélkülem nem létezel!

Gyűlöleted engem táplál.
Bosszúd nekem szolgál.
A jó csak tisztán ölhet.
Ember keze engem nem érinthet.
Ha nem lennék te sem lennél!
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések