Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Doszkocs Zsuzsa: Tűnődés...

Túl vagyok a kómán
Élek, ahogy hagyják.
És a gép duruzsol a fülembe
Miközben levegőt juttat a tüdőmbe...

Nem kívánom Néked
Ezt a nehézséget!
De belenézhetne a szemembe
Aki szerint túl nagy a létem költsége...

Szeretem a szépet,
Festek is sok képet.
És a gép duruzsol a fülembe
Miközben levegőt juttat a tüdőmbe...

A gazdaság sáros?
Haljak meg, tán már most!
De belenézhetne a szemembe
Aki szerint túl nagy a létem költsége...

Igyekszem a jóra,
Vágyom néhány szóra.
És a gép duruzsol a fülembe
Miközben levegőt juttat a tüdőmbe...

Hát Tisztelt Országház!
Ez a humanitás?
De belenézhetne a szemembe
Aki szerint túl nagy a létem költsége...

Komor ez a Világ,
Nekem helyet nem ád.
De belenézhetne a szívembe
Aki szerint nem vagyok méltó az életre.
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések