Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Brávácz Kitty: Tökéletes

Körülnéztem ebben a kicsinyke világban, és Rád találtam.
Rád, aki más, mint a többi pancser férfi!
Gyengéd, gyerekes, érzéki, szenvedélyes
Ennyi mit el tudok Rólad mondani…
Éveken átkerestem az igazit, s most úgy érzem, megtaláltam
Benned.
Csak egy képem van Rólad, pár árva szerelmes sor Tőled,
De szívemben ott vagy, ott voltál s ott leszel!
Ha kell meghalok Érted! Ha kell ezernyi csillag között is meg talállak,
Csak maradj az enyém!
Észre vettem számomra Te vagy a tökéletes férfi,
Felnőttesen gyerekes vagy, szenvedélyesen érzékeny,
Könnyű volt Beléd szeretni, de elengedni nagyon nehéz…
Már nincsen erőm…
Már nem akarok mást,
Nem…
Csak Téged Kedvesem!
Szeretlek
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések