Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Olasz Anikó: Mennyből a pokolba

Vágysz vársz rá, hogy szeressen,
az vagyok a vágyak játéka én, lettem
Becsapva. csúnyán nincsen itt már érzelem
csak könnyezem halkan csendesen

Kellek vagy nem? Felelsz hát kérdezem
kitudja, mennyit ér a szerelem
sokat szenvedem lelkemben dúló haraggal szüntelen
Istenem míg mennyből a pokolba juttatsz engem
eszemben van még, egy várva várt, nagy szív szerelem pillanat

Volt az ott, hamis, s reménytelen
mert a testem sosem kellet, el sem hiszem nem
Az nem volt ám nyíló rózsa, bimbó a kertben
lelkem az lenne, időn, túl
Szép egy szóra vágyna csak

Tükör mond hát torz az arcom
milyen? mit látsz kiásd
Ha félsz, te ne bántsd
mert fáj megtört szívem
Velem ha nagyon- nagyon kiabálsz.
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések