Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Bencze Attila – Rímjeim, míg engem írnak

Rímjeim, míg engem írnak
nem írom le nevedet,
koldus-ajkkal szádon pírnak
megkapója én leszek.

Rímjeim, míg engem írnak
szúrós lelkű lektorok,
mint bódító acetonnak
úgy lesz rabja agy, torok.

Rímjeim, míg engem írnak
s honorálnak e sorok,
cikázó villámaimnak
véget vetni nem fogok.

Rímjeim, míg engem írnak
s rimánkodnak kegyemért
esdekelve, hogy barátnak
fogadjam, ki meg nem ért.
Reactions

Megjegyzés küldése

1 Megjegyzések

Szögedi Judit üzenete…
Nagyon találó ez a vers. Sokan azt hiszik, ők írják a sorokat...pedig az ihlet, a szó-sorok szülője akaratunktól függetlenül "alkodtat" bennünket.
Respect!