Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Árvai Attila: Könny nélkül

Csak egy érintésre, halovány szavadra,
Szemed csillagporán, mélyen, húsig marna.
Világ sem érdekel, csakis erre vágyom,
Ezer év szivárvány, lélekszínű álmom...

Csak egy mozdulatra, őrült pihegésre,
Nyárfa, s minden tölgyfa élne, lélegezne.
Amikor rám nézel, megdől minden törvény,
Sok ember megérti, cseh, német vagy örmény.

Csak egy pillantásra, másik világ mentén,
Bárhol felismerem, tudnám, hogy Te lennél.
Hófehér takaró, jeges csend sem árthat,
Számon érezhetném égetően szádat.

Csak egy mézes percre, felkent pillanatra,
Várok a csodára, új életet adna...
Nem vagyok én senki, álmok álmodója,
Várva várt csodámat váltaná valóra.

Csak a szerelmedet láttam két szemedben,
Nem vádoltam senkit, úgy még nem szerettem.
Ahogy akkor vártunk, összekapaszkodva,
Egymás szívén csüngve, könny nélkül zokogva.

Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések