Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Ázsiai Attila: Azon éjjel

evokáció
Azon az éjjel
melletted nem, nem lehettem.
Azon az éjjel
nem élt körülöttem semmi sem.
Azon az éjjel
nem rezzent falevél, fű, egy szó sem.
Azon az éjjel
elkeseredve függtek meredeztek: 
- Azon az éjjel
vakrémületben szellemek voltak.
Azon az éjjel
napistent keresztre feszítették.
Azon az éjjel
félve, bízva, reggelt vártam.
Azon az éjjel
csend, süket némaság honolt.
Azon a reggel
siettem vissza hozzád.
Azon a reggel
egyedül voltam veled.
Azon a reggel
elmentem, hozzak neked meleg ételt.
Azon a reggel
mire vissza értem, elment...
Azon a reggel
fel kellet vennie a szemfedelet.
Azon a reggel
még utoljára megsimogatott.
Azon reggel
Kezével szíve szívembe hatolt.
Azon a reggel
Néma tekintetével biztatott.
Azon a reggel
virágok is sírtak, hervadtak.
Azon a reggel
Jézus feltámadt, anyám elment.
Kosztolányi Dezső: Azon az éjjel

Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések