Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Tóth Beáta Mária: Szívem a kezemben

Ha rám nézel, elfordítom fejem
vagy lehunyom szemem
Ha rád nézek, haragszom
mert te is ugyanezt teszed
Őrült szenvedély, őrült szerelem
Oly nagyon kellesz, kellesz nekem

Szívem a kezemben, kezem a kezedben
Szíved a kezedben. Add most át nekem! -
Dobogjon most itt az enyém helyében
Dobogjon enyém a tiéd helyében

És rád nézek, lehunyod szemed
Megérintem arcod, simogat kezem
És rám nézel, nem fordulok el
Elpirul az arcom, de simogat kezed
Szólj hozzá!   
Szilágyi Viktória: Ki az...
2012.12.08. 11:38
szerző: I99l

Fa árnyékában ültem és fának nekidőltem
Szemem behunyva a gondolatom szárnyalt
Merre jár ki meghall
ki rámfigyel és óv majd?
Kinek kezemet nyújtom
Ki jön majd az úton
Ki elvisz a búból
Ki rám nevet az úton
Ki kivezet a múltból
Ki segít nekem újból
Ki a boldogságot hozza
És a boldogságot adja.
És aki vissza is kapja.

Reactions