Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Hornyánszkyné Kühne Katalin: Határtalan kegyelmed

indultam hozzád sötét éjszaka
óceánokon érted átkeltem
azóta tízezer nap s éj telt el
vándorlásom telve félelemmel
hold ezüstje kísérte utamat

barlangok mély homályában
ködöt szurkáltam sajgó szememmel
sziklák peremén is kerestelek
havasi mezőn kéklő hegyeken
társaim hiteles szavában

kies völgyben zöldellő tisztáson
aranyló napsugár melegített
izzó parázs tüzével hevített
oltottam szomjamat forrásvízzel
repültem feléd pillangószárnyon

eléd tártam lelkem bíztam benned
testvéreim Holdnővér Napfivér
hitvallása ereje segítség
hozzád emelik emberek szívét
alázattal szentséges élettel

így én megtalálhattam Istenem
mindig itt voltál saját lelkemben
bíborszín köpenyedben rejtezem
bennem égi fényesség szeretet
eláraszt határtalan kegyelmed
Reactions