Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Marosvölgyi Gergely: Őszi délután


Már a délután perceit
számlálta az óra,
míg te kint, a hintaágyon
tértél nyugovóra.

Kimentem a verandára
- csak osonva, csendben -,
és óvatosan leültem
ide, veled szemben.

Gondoltam, netán olvasok
pár oldalt e könyvben:
ehelyett mereven néztem
arcod, alvás közben.

Eltűnődtem, mi húzhatta
szép mosolyra ajkad -
Tán egy szebb világ jelei
mutatkoztak rajtad? ...

Felhőkre könyökölt a nap,
fény lepte be arcod;
s szép álmod tengerén úszva
kerested a partot.

A friss őszi szellő lágyan
simogatta tested,
míg az avarlepte kertben
virágillat terjedt.

S te csak némán szenderegtél,
nem zavart meg semmi:
nekem így is megtisztelő
sorsod része lenni! ...

Hisz üres szavak nélkül is
jó szeretni téged -
s kívánom: e földi érzés
sose érjen véget!
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések