Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Szedő Tibor: Összetörve

Darabokban a testem, lelkem,
Gyenge vagyok, végleg elvesztem.
Az élet útvesztőjébe ragadtam,
Rossz, téves úton haladtam.

Akár üvegszilánk- darabkák a testem,
Hova menjek, részeimet hol keressem?
Beszippant ördög leheletének bűnös szava,
Innen nincs út, nem mehetek vissza.

Örvénylik a pokolban a hideg levegő,
Onnan visszatérni nem elképzelhető.
Az odavezető úton valaki a morzsát felszedte,
Az amnézia kapszulát az étkembe keverte.

Nem emlékszem merről jöttem,
Fejemet ezen idáig hiába törtem.
Egy gyenge légbuborékon állok,
De leesek ha nem vigyázok.

Egy kedves angyal segít nekem,
Rendbe hozhatom bűnös életem.
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések