Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Hajdu Sára: Mint fénylő víztükör

Mint fénylő víztükör, volt szeme csillogása,
Mint szikrázó nap, arca ragyogása.
Mint bársony puhasága, úgy simogatott engem,
Istenem! De nagyon szerettem!

De nagyon szerettem, amikor becézett,
S azt, ahogyan rám nézett.
Mert tekintete a lelkembe látott,
Tudta hogy Ő teszi szebbé a világot.

Tudta mit jelent nekem, minden kimondott szava,
Tudta hogy szívemnek Ő az otthona.
Nem nyílott ott más, csak a szeretet virága,
S én voltam neki, a legszebb rózsaszála.

Virultam is, mert táplált a talaj,
Nem volt felhő, mi előle eltakar.
Szirmaimat, a lába elé szórtam,
Istenem! De boldog voltam!
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések