Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Kanozsai Péter: Éjszakai expressz

Pszt...
Halkan...
Nézem ahogy alszol
Ahogy szemed az álommal harcol
Néha hozzám bújsz és megöleled kezem
Mosolyogsz és ébrenléted tovább rebben
Feneked lassan combomhoz tolod
Kezemet a hasadra húzod
S mondod aludni én csak így tudok

S néha mégis megijeszt a szemedben a sötét
Hogy nem tudom ki vagy te és ki vagyok én
Néha egyedül vagyok... néha veled
Jó lenne tudni, miről beszél a szemed...
Csak mondod és mondod
S mikor látod, hogy bánt
Már csak szépítenéd az igazság fájó oldalát

Pszt...
Halkan...
Zavar álmodban a kattogás
Hát igen, mit akarok én így
Éjjeli vers alkotást
Rám emeled álmos szemed és nyújtod kezed
Gyere velem... Álomország hív
És mondom megyek veled
De a kalauz leszállít, nem jó a jegyed
S könnyes a szemem, ahogy elképzelem
Durcásan mondod: akkor én sem megyek
De lassan elnyom az álom...
S a sötétben a félelmeim látom

Pszt...
Halkan...
Már robog a vonat...
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések