Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Redenczki Fanni: Pillanat

Az este leszállt csöndben, s nem szólt,
mikor jön, s mikor megy, csak itt volt.
Hallgattam a friss hajnali madárszót,
nem tudtam hol vagyok, de így volt jó.

Nem érdekelt más, múlt, vagy jövő.
A jelen volt a pillanat, s lenyűgöző.
Forró az ágy, s a takaró körülöttem,
hajnal van tudom, s egy újabb nap előttem.

Körülöttem az álmom. Békét nyújt,
s ami volt, az egy emlékké egybeforrt.
Nem volt múlt, s nem volt jelen,
de ami van az a örök pillanat nekem.

Pillanat. Az ami megmaradt s átéltem.
Pillanat, ami miatt az éjszakán átkeltem.
Csillagok fényét, s útját követtem,
míg az álmod hívott, addig meneteltem.

S utamat a pillanatban folytatom, amíg tart,
oda ahol a Nap lenyugodhat.
Ott találom az álmod, melybe beléphetek,
s a pillanatot Veled örökké élhetem.
Reactions