Tisztelt írók és költők. Nektek is lehetőségetek van arra, hogy portálunkon megjelenjetek a menüben található Tartalom beküldése linkre kattintva.

Szabó Benjámin Krisztián: Discoszörny


Te meg Én végtelen idő és tér.
Te meg Én mindent túlél.
Te meg Én küzdök szerelmedért.
Te meg Én nem adom fel.
Imádlak Te meg Én,
Elvesztettelek, de nem a vég,
Küzdök érted amíg a tűz ég,
Ha kialszik minden végett ér.

Intro: 2 x
Disco Disco Disco Di-di-disco szörny

Refrén:
Nem adom fel,
Mielőtt fel kell.
Te meg Én,
Idő és tér.
Ne sírjon a szád cica, ha nem kapsz tőle elég kest.
Hogy a legmenőbb toppot megvehesd!

Átkötés:
Lakat a szív,
Ne hívd.
Lakat a szív,
A vége kiírt.

Állat, az vagy,
De nem érdekel.
Állat, mindegy,
Ne add fel.
Állat, még nem,
Nem szabad, még nem.
Állat, ne sírj cica,
Ott leszek mindig veled.

Intro: 2x
Disco...

Refrén:
Nem...

Átkötés: 2x
Lakat...

Intro:
Disco...

Harcolok érted, de mindegy.
Harcolok a végsőkig szívem.
Harcolok még erőm el nem megy.
Harcolok rosszal jóval elmegy.
Fáj hogy nem lehetsz enyém.
Te meg Én szép pár lennénk.
De az sosem lehet,
Mert valaki mást szeretsz.
Te meg Én idő és tér oooohhhh!!!

Refrén:
Nem...

Átkötés: 2x
Lakat...

Refrén: 2x
Nem...

Intro: 6x
Disco...
Reactions

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések